Manikürcü Veteriner

"Ahahahayt. Kızım çok sosyetiktir abisi? Hiç yaşını göstermez, tıpkı ben. Bizim ailenin tüm kadınları öyledir. Sen benim annemi göreceksin ayol kadına en fazla 55 dersin, halbukii... Ay söyleyemem nazarın değer (!). Kızım! Kime geldik? Manikür mü yaptıracaksın annen gibi? Ay ben var ya birgün... Vıdı-vıdı... Miami ziyaretimde... Çan-çan..."

İş biter.

"Ay ben Fransa' da bır-bır... Neyse, hadi gidelim tatlış, görüşürüz Massimiliano Beeeey, bye bye de kızım..."

"Şey pardon, ücret?"
"Ne ücreti? Ayol bir şey yapmadın ki tırnaklarını kestin!"
"Hanımefendi, ilk olarak ve sadece bu iş için gelmişsiniz ve bu işin oda tarafından belirlenen bir ücreti var."
"Ayol ben alıp makası evde yapsam bunu bedava, sende neden paralı?"

Höng!

"Saçınızı da evde boyasanız bedava ama kuaföre para ödüyorsunuz."

"A-a-ayyy! Çirkefsin sen ayol, nerden geldik buna, ayyyy car-car..."

"Lütfen çıkın ve kapıyı çekin bayan!"