Kendime değil

"Onu yaptık, bir de bunu... Toplamda *** Lira ediyor hanımefendi."

"Ay nasıl yani. Yok o kadar olmaz indir onu sen, indir indir indir..." (El bilmiş bir eda ile sallanmaktadır yüzüme doğru)

"Hanımefendi indirme şansım bundan öteye yok, bu işin ederi budur."

"Ay ne anlayışsızsınız yaa, hiç pazarlık yapılmıyor sizle de!"
(Bu cesareti kendisine veren, kendisi ile işportacı gibi pazarlık yapan önceki veteriner hekimidir. Görüldüğü gibi veteriner hekimin geri zekalısı, hayvan sahibini de tetikleyebilmektedir bazı zamanlar.)

"Çok pardon hanımefendi, demin buraya geldiğiniz taksici ile pazarlık yaptınız mı böyle?"

"Neden taksici ile pazarlık yapayım ayol, taksimetre yazıyor orada, ne ödeyeceğin belli zaten, pazarlığı mı olur bunun?"

"Peki benimle nasıl işportacıymışım gibi pazarlık yapabiliyorsunuz? Benim de fiyat göstergesi mi taktırmam lazım pazarlık yapmamanız için?"

"Kardeşim taksiye biniyorum kendim için, bakkaldan mal alıyorum kendim için. Sen kendini onlarla bir tutmayacaksın. Ben burdan kendim için hizmet almıyorum, kedim için alıyorum. Pazarlığımı da yaparım tabii..."

*Çüş!